2011-12-31

2011

Egentligen varit ett rätt så slött läsår, jag hämtade upp mig först nu på slutet. I samband med flytt till hus och landet så infann sig läslusten och det med bravur. I början av året var jag ute och gick väldigt mycket (vilket jag hoppas att jag kommer igång med igen snart) och då passerade ljudböckerna en efter en. Väldigt skönt att lyssna medans man är ute och går.

Antal böcker på svenska: 69

Antal böcker på engelska: 3

Antal lästa böcker: 43

Antal böcker jag lyssnat på: 27

Antal böcker av svensk författare: 11

Antal omläsningar: 7

Årets bästa: Främlingen av Diana Gabaldon, Snömannen av Jo Nesbo, Arvtagaren av Christopher Paolini och Gulkompassen av Phillip Pullman.

Årets sämsta: Diamantsvärdet och Trädsvärdet del 1 av Nick Perumov, Shakespears hemlighet av Jennifer Lee Carrell.


Gott Nytt År till alla ute i bloggvärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar