2012-09-25

Oj då!

I söndags (med andra ord för två dagar sedan) beslutade jag mig för att införa köpstopp. Skrev en vacker liten lista med titalar jag var tvungen att läsa innan jag fick köpa fler böcker. Bestämde också att jag var tvungen att läsa minst 15 av titlarna innan jag fick låna böcker på biblioteket. Nu råkade det bara bli så att jag var inne i staden idag. Jag hade lite tid över och eftersom jag skulle kolla efter en bok till jobbet så råkade jag hamna på biblioteket. Som sagt! Två dagar höll det löftet. Det bara gick inte attt gå förbi en bok av Lisa Jewell som jag inte tidigar läst, The truth about Meoldy Browne. Dessutom hittade jag favoriten Jane Eyre i serieformat som också fick följa med hem. Blev det någon bok till jobbet? Nej, inte en enda...

Avlutade i alla fall statsbesöket på café med Jane Eyre i egen hög person. Det är inte fel att gå och fika själv ibland. Vardagslyx!

The Truth about Melody BrowneJane Eyre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar