2012-12-01

En usel månad förbi.

Helt klart den sämsta månaden läsmässigt förbi. Har varken haft lust eller tid att läsa och det visar sig definitivt på läslistan. Även bloggen har blivit lite lidande i brist på inspiration. Det min tid i stället har gått ut på har varit att ta tag i mitt liv. För det är bara att inse - när jag läser så sitter jag stilla och gärna så äter jag något samtidigt. Därför har många timmar denna månaden spenderats på gym och i prommenadspåret. Ska bli väldigt spännande att se hur november blir.

Novembers böcker:

De utvalda: Tankeläsaren - Kristin Cashore
Uppdrag Moskva - Robert Ludlum
Silvrets rike - Conn Iggulden (Ljudbok)
4.50 från Paddington - Agatha Christie (Ljudbok)
Cirkeln - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren (Ljudbok)


Antal böcker lästa/lyssnade på = 5
5 på svenska, 0 engelska, 3 ljudböcker

Novembers roligaste bok:
Inga humoristiska böcker den här månaden. Kanske är det vad jag hade behövt.

Novembers mest spännande bok:
De Utvalda får nog ta den här platsen. En väldigt bra bok.

Novembers överraskning:
Cirkeln. Levde inte alls upp till de förväntningar jag hade så det blev en negativ överraskning.

Novembers sämsta:
Tyvärr var inte Uppdrag Moskva så bra som jag hade hoppast på. Däremot skulle jag inte säga att den var dålig, bara inte tillräckligt bra.

Novembers bästa:
De Utvalda tar nog denna platsen. En bok som stuckit ut i en tråkig månad. Även Silvrets rike var bra.

November i ett nötskal, mörker och regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar