2013-01-19

Just nu...enkäten

Tänkte jag skulle ta och försöka svara på den där enkäten om vad man läser just nu som nästan alla verkar ha svarat på redan.

Just nu...

...läser jag i fotöljen: Bitterblue av Kristin Cashore (mycket trevlig läsning om jag får säga det själv)

...läser jag inför bokcirklar: är tyvärr inte med i någon bokcirkel. Hade däremot varit ett trevlig sätt att få träffa andra bokintresserade.

...längtar jag efter att läsa: massor av böcker, men den jag längtar lite extra efter är Själlös av Gail Carriger.

...har jag nyss läst: Woman in Black av Susan Hill (recension kommer)

...ligger detta på sängbordet: Bitterblue är svartet här med - den flyttar liksom runt med mig, från stolen, till soffan, till jobbet, till sängen. Säger kanske lite om vad jag tycker om boken.

...finns detta i MP3-spelaren: Mercurim av Ann Rosman. Snart slut dock och då vet jag inte riktigt vad jag ska lyssna på.

...pausläser jag: Drakens ögon av Stephen King. Vet inte riktigt varför jag inte tagit tag i den på riktigt. Får nog bli ett kommande projekt.

...ser jag: Sons of Anarcy, en riktigt bra serie om det är någon som är sugen.


 

2 kommentarer:

  1. har tre böcker av Ann Rosman liggande i bokhyllan. Skall försöka läsa någon av dem under året!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag. Lättsamma men bra och välskrivna deckare.

      Radera