2013-03-02

Läst i februari

Februari har varit en månad som stora delar bara ägnats åt en enda bok. Okej inte riktigt men Anna Karenina har tatt massor med tid och kraft och ändå är den inte slut än. Men med 180 sidor kvar börjar jag närma mig slutet och oavsett vad jag tycker om boken så finns det mycket man kan skriva i en recension.
Men för att lätta upp läsningen lite var jag tvungen att variera mig en aning så därför fick jag tillslut ihop en hyfsad läslista under februari månad.

Februaris böcker:
Askungar - Kristina Ohlsson
Själlös - Gail Carriger
Chanslös - Gail Carriger
Dynastins arvinge - Conn Iggulden (Ljudbok)
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
Drakens ögon - Stephen King
Synder, erotiksa noveller
Sveket - P.C & Kristin Cast

Antal böcker lästa/lyssnade på: 8 st
8 på svenska/0 på engelska/ 1 ljudbok

Februaris överraskning:
Själlös och Chanslös blev jag väldigt positivt överraskade av. Fantastiska böcker.

Februaris sämsta:
Drakens ögon har jag hållt på med länge och den föll mig verkligen inte i smaken.

Februaris bästa:
Carriger får nog ta den här platsen med sina två böcker detta även om Beautiful Creatures också var en väldigt bra bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar