2013-10-20

Långtråkigt

Jag sitter här och har inget att göra. Det är egentligen inte alls sant för jag har massor att göra men allt det där är tråkigt. Vill läsa men vet att om jag sätter mig och läser så har dagen försvunnit sen. Med andra ord så blir det ingenting gjort.
Funderar lite smått om jag skulle ta och ändra lite på min layout på bloggen. Har funderat på det ett tag. Jag tror jag skulle vilja göra den ljusare och enklare. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Sen lär det väl ta en evighet innan jag kommer från tanken till att verkligen göra något åt det.
Nu ska jag nog ta och göra mig lite lunch i alla fall och se om tvättmaskinen är klar. Sen kanske det blir lite läsa i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Här ha vi en till som har långtråkigt. Finns massor jag skulle behöva göra men lyckats dra på mig en förkylning så jag har varken energi eller lust

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då förstår jag att du inte orkar. Jag kan liksom inte skylla på det.

      Radera