2014-01-28

30 dagar

Hos Pocketlover och Sagan om sagorna hittar jag en utmaning som de kallar 30 dagar. Det går ut på att skriva ett inlägg om dagen i stort sätt. Det är lite för att hålla igång bloggande och lite för att det är en kul grej som jag bestämt mig för att göra det jag med. I och för sig har jag lite planer på mitt bloggande inför februari månad med det skadar ju inte att varva det bloggandet med den här utmaningen.

Här är listans 30 punkter:

Dag 01 – Bästa boken du läste förra året
Dag 02 – En bok som du har läst mer än tre gånger
Dag 03 – Din favoritserie
Dag 04 – Favoritbok i din favoritserie
Dag 05 – En bok som gör dig glad
Dag 06 – En bok som gör dig ledsen
Dag 07 – Den mest underskattade boken
Dag 08 – Den mest överskattade boken
Dag 09 – En bok som du inte trodde att du skulle gilla men som du älskade
Dag 10 – Favoritklassiker
Dag 11 – En bok som du hatade
Dag 12 – En bok som du brukade älska
Dag 13 – Din favoritförfattare
Dag 14 – Favoritbok av din favoritförfattare
Dag 15 – Favoritkaraktär: manlig
Dag 16 – Favoritkaraktär: kvinnlig
Dag 17 – Favritcitat från din favoritbok
Dag 18 – En bok som gjorde dig besviken
Dag 19 – En favoritbok som blev film
Dag 20 – Den bästa romantiska boken
Dag 21 – Favoritbok från din barndom
Dag 22 – Den bästa boken du äger
Dag 23 – En bok som du har velat läsa en längre tid 
Dag 24 – En bok som du önskar att flera hade läst
Dag 25 – En karaktär som du kan relatera dig själv till
Dag 26 – En bok som ändrade din åsikt om något
Dag 27 – Det konstigaste/mest överraskande handlingen/slutet
Dag 28 – Favorittitel
Dag 29 – En bok som alla hatade men som du älskade
Dag 30 – Din favoritbok - Always

Första inlägget kommer i morgon törs jag nästan lova. Det är i alla fall min ambition.

LWTL Book Club ! What is your favorite book? We have listed a few of | http://bookcovercollections.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar