2014-02-20

Chans att förhandsbeställa

Nu måste jag nog helt enkelt sätta fart med en viss författares verk. Författaren är J.K Rowling eller Robert Galbraith som det kanske ska vara i det här fallet. Jag har ännu inte läst The Cuckoo's Calling och det känns faktiskt som ett riktigt måste i min bok. Den får nog faktiskt flytta upp lite extra eftersom jag idag fick ett mail från bookdepository.com om att man nu kan förhandsbeställa The Silkworm. Jag har inte satt mig in i om detta är en fristående bok eller en fortsättning på Cuckoo's Calling men läsa den vill jag givetvis. Förhandsbeställa den lär jag dock inte göra. Boken släpps den 19 juni.

The Silkworm

2 kommentarer:

  1. Så sugen på att läsa den här boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är sugen men känner att jag måste läsa den andra först, så den får nog snarats hamna i att läsa högen.

      Radera