2014-07-12

Att fly fältet...


Tanken ikväll var att jag skulle fly fältet. Maken har några vänner hemma och de har lite grillning, lite dricka och massa konstig musik. Vad passade då bättre än att fly fältet. Dessutom var mammas och pappas hus helt tomt förutom katten så jag tänkte i mitt stilla sinne att jag kunde fördriva några timmar där med att läsa.
Men för att vara helt ärlig så är jag hemma igen. Jag får liksom inte ro när jag är någon annan stans till läsning, framför allt eftersom det var så öde hemma hos dem.

Så nu sitter jag framför datorn. Ska nog passa på att skriva några recensioner, har ju några som ligger och väntar på det. Sen ska jag ta och dricka en cider och kanske kan jag sen få lite ro till att läsa i alla fall. Eller så hamnar jag ute hos killarna.... vem vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar