2014-07-08

Dag 6

En bok som gör dig ledsen

Här hade jag kunnat svara samma som  jag gjorde dag 5 men det tänker jag inte göra. Istället tänker jag svara... Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Det är kanske ett väldigt otippat svar men mycket har med tidpunkten jag läste den. Boken plockades upp precis efter att jag hade fått ett missfall ihop om att detta skulle vara en rolig, lättläst och underhållande bok. Istället skrivs det ganska mycket om ofrivillig barnlöshet och om graviditeter. Så tyvärr blir jag ledsen till den här boken, och över tanken på boken. Det är helt enkelt så att tillfället gör boken.

Ensamma hjärtan och hemlösa hundar (E-bok)

Detta är ett inlägg i 30 dagars utmaningen.

2 kommentarer:

  1. Ja det kan man verkligen säga var fel bok vid fel tillfälle. Annars är den riktigt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag tänka mig och jag har inte helt och hållet gett upp författaren heller.

      Radera