2014-07-24

Imaginär shopping

Sitter just nu och spenderar en del tid på etsy.com, på bokliga saker kan ju tilläggas. Och jag hittar definitivt saker jag väldigt gärna vill ha. Om jag bara vann på lotto eller triss skulle allt vara löst!

Jane Eyre Book Scarf

En Jane Eyre scarf. Varför inte liksom!

Cool Hogwarts Quidditch Team Potter Book Inspired Hoodie Sweatshirt

Alltid känt att jag måste ha någon form av Harry Potter hoody. Måste!

FERRIS WHEEL Art Print Carnival ride illustration beautifully upcycled dictionary page book art print

Jag älskar denna typ av tavlor, med en silhuett mot en boksida.

Snape's Always Silver Doe - Harry Potter book page print

Eller varför inte denna typ av tavla. Mycket fin och hade passat utmärkt i mitt bibliotek.

Miniature Classic Novels Book Necklace Charm Jane Eyre

Ett Jane Eyre halsband till min imaginära scarf hade varit fin. Eller andra otroligt fina sådana. Finns massor.

Alice In Wonderland Journal Sketch Book

Anteckningsböcker kan man aldrig ha för många av. Denna är fin.

ADVANCED POTION MAKING..Blank notebook, Harry potter

Denna anteckningsboken bara måste jag ha. Så underbar! Alltså anteckningsböcker. Älskar det!!!!!!

Jag nöjer mig där annars kan listan bli hur lång som hest. Några anteckningsböcker kommer nog däremot få flytta hem till mig någon gång senare i år. De är ju så fantastiskt fina och som sagt, man kan aldrig få för många anteckningsböcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar