2014-07-10

#läsalotsommar2014 dag 6

Idag är dagen av rastlöshet. Efter att tydligen ha tillbringat ett antal timmar för länge i solen igår så har dagen mest bestått av aj och en förmåga att inte hitta en bra position för läsning. Av den anledningen kände jag med en gång på morgonen att det inte var lyckat att fortsätta med Einsteins arvingar som jag påbörjade i går kväll utan jag behövde något lättläst - därav Svikaren av Harlan Coben. Denna boken har jag läst ut nu precis, trots trög dag.
Ikväll är jag heller inte trött så jag lär påbörja en ny bok. Vet dock inte alls vad det kan vara. In och rota i bokhyllorna lite, kolla läshögar och andra gömmor. Är faktiskt lite sugen på någon av mina nyare böcker, trots att de kanske inte är skäms böcker. Vi får helt enkelt se.

Sammanfattning i siffror:
Dag 1: 330 sidor
Dag 2: 555 sidor
Dag 3: 351 sidor
Dag 4: 289 sidor
Dag 5: 237 sidor
Dag 6: 332 sidor

Sammanfattning i bilder:

Mamma, pappa, barn (pocket)Einsteins arvingar

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt läsflyt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Det är så skönt. Men snart tar det förmodligen slut då sambon börjar sin semester i morgon. Då kan vi hitta på saker tillsammans och faktum är att det ska bli lite skönt.

      Radera