2014-07-31

Läst i Juli


Jaha och så var semestermånaden över för den här gången. Nu får jag vänta länge tills nästa gång. Men denna semester har jag i alla fall avverkat enormt mycket böcker. I alla fall på den första halvan av semestern. Den andra halvan har det inte blivit något läst - allas. Kanske hinner jag läsa en bok i dag men jag tar inte det för troligt för är helt enkelt lite mätt på läsningen.

Dessa böcker har jag läst:

15 böcker blev det tillslut sammanlagt och som sagt, alla är lästa under 2 veckors tid. 
Inte nog sedan med att kvantiteten har varit riktigt bra, kvaliteten kan jag inte heller klaga på. Har läst en del riktigt, riktigt bra böcker. Bäst får jag nog bli Boktjuven och Aristotle and Dante. Två fantastiskt bra böcker som jag gav 5 i betyg till. Egentligen förtjänade de 5+++++.
Jag har uppenbarligen också varit väldigt aktiv bloggare denna månaden. Har skrivit recension på alla böcker utom Harry Potter vilket är en omlyssning och därför inte kommer få någon recension (just nu i alla fall). 

2 kommentarer:

  1. Läs-a-loten var visst effektiv. 15 böcker var inte dåligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var väldigt effektiv. Får jag nog hoppa på igen om tillfälle uppstår.

      Radera