2014-10-02

Läsplaner för oktober



Så då var det oktober och dags för en liten lista. Nu ska vi se vad vi kan hitta på för böcker till denna. För tillfället har jag massor jag vill läsa och massor jag behöver läsa så det får nog bli en liten blandning.


  • Zack av Mons Kallentoft och Markus Lutteman
  • Minns mig som en ängel - Kristina Appelqvist
  • Monogrammorden - Sophie Hannah
  • Drakhjära och hamnskiftare - Jeker Hultén
  • Röd måne- Elisabet Nemert
  • Froi of the Exiles - Melina Marchetta
  • Maresi: krönikor från röda klostret - Maria Turtschaninoff
  • Sigrid - Johanne Hildebrandt
  • Mörk ängel - Laini Taylor
  • Francesca - Melina Marchetta
Zack (inbunden)Minns mig som en ängel (inbunden)Monogrammorden : ett nytt fall för Hercule Poirot (inbunden)Drakhjärta och hamnskiftare (inbunden)Röd måne (inbunden)Froi of the Exiles (inbunden)Maresi : krönikor från röda klostret (inbunden)Sigrid (inbunden)Mörk ängel (inbunden)Francesca (pocket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar