2014-12-05

Ett behov väcktes i mig

Letto Frontlight
Ibland är jag inne på adlibris hemsida och bara kollar lite, sådär som vilken boknörd som helst kan få för sig. Då råkade mina ögon falla på deras nya letto, med bakgrundsbelysning. Nu råkar det ju vara så att jag redan har en letto, som jag i övrig är väldigt nöjd med. Fast just det där med bakgrundsbelysning är något jag faktiskt saknat lite grann. Men jag kan inte rättfärdiga mig själv till att köpa en ny, hur gärna jag än skulle vilja ha den. Den jag har duger väldigt bra. Skulle ni dessutom inte ha någon läsplatta så kan det här säkert vara ett bra tips. Tror jag i alla fall.


2 kommentarer:

  1. Ett begär väcktes i mig med. Och då har jag redan en Kindle med bakgrundsbelysning... Har inte ännu kommit på någon giltig orsak till varför jag absolut skulle behöva den. Men vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner som du. Dessutom läser jag ju inte jättemycket på letton så det finns ingen anledning.

      Radera