2014-12-23

Lite läst

I vanliga fall när jag läser har jag det lugnt och skönt runt mig. Det ska vara tyst, med undantag av maken som sitter tre rum längre bort och skrattar vid tv'n. Jag har svårt att koncentrera mig när det är för mycket ljud runt omkring. Trots detta har jag idag lyckats läsa ut Cinder. Varje sida har tagit dubbel tid och jag har fått läsa om vissa stycken, men trots detta är den slut. Jag tyckte mycket om den och känner att jag nog får införskaffa del två. Sen har jag också påbörjat Trollvinter av Tove Jansson, men tydligen ska vi titta på Bingolotto så nu blir det inte så mycket mer läst ikväll.

Ha det dock bäst ikväll, njut av lillejulafton och få många hårda paket i morgon.

Иллюстратор Jean-Baptiste Monge. Комментарии : LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-Дневников

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar