2015-01-04

Puffin Classics

Sedan tidigare har jag Peter Pan i Puffin Classics Edition Hardcover och det kan lätt vara ett av de snyggaste bokomslagen jag har i min hylla. Efter lite letande hittade jag flera vackra omslag i samma utgåva och jag känner att jag förmodligen måste köpa på mig några av dem när jag ändå ska göra en beställning på bookdepository. Frågan är bara vilka. The Wind in the Willow tror jag att det blir för den boken är jag väldigt sugen på att läsa. Efter det får ni gärna komma med förslag. På bilderna nedanför ser ni förslagen.

2 kommentarer:

  1. Men åh så fina! Jag skulle i alla fall köpa Anne of Green Gables, Black Beauty och The wizard of Oz :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är de fina. Jag hade helst köpt allihopa men det tillåter inte ekonomin för tillfället. Men jag är väldans sugen.

      Radera