2015-06-03

Ska jag lägga en beställning?

Åh! Helt plötsligt kom ha begäret över mig. Det har gått ganska så länge sedan jag köpte mig några böcker, faktiskt så länge som slutat av bokrean. Ni fattar bedriften va??? Sen kan det ju ha råkat hamna en himla massa böcker hemma hos mig i alla fall i form av recensionsexemplar.
Men så de senaste dagarna har det börjat rycka i klick-fingret. Det finns några engelska titlar som jag har blivit lite sugen på att införskaffa och så råkar det vara så att jag faktiskt har lite pengar undansatta på mitt bokköparkonto (läs paypal) och helt plötsligt började de brännas med.
Ska jag vara ståndaktig, eller ska jag ge efter för suget. Kanske, vet inte, borde inte, vill....

Böckerna jag funderar på är:

Jacket Image for Dream a Little DreamJacket Image for A Court of Thorns and RosesJacket Image for An Ember in the AshesJacket Image for Very Good Lives

4 kommentarer:

  1. Enda sättet att övervinna en frestelse är att ge efter för den. (Oscar Wilde)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ett citat att lägga på minnet helt klart. Men jag har bestämt mig för att inte göra något överilat idag utan vänta till i morgon. Då ska jag bestämma mig.

      Radera
  2. Känner igen det där - jag har också hållit mig sen bokrean. Men så blev det födelsedag och min man vet ju vad jag vill ha i present och jag fick välja själv så det blev fler än planerat. Så nu är det bara att fortsätta att hålla igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att det ska vara så svårt. Nu är iofs böckerna ovan inga spontanköpsböcker utan det är verkligen böcker jag är intresserad av att läsa. Har så svårt för att bestämma mig.

      Radera