2015-12-09

Måste gå och lägga mig

Det är lite synd det där med att man då och då måste gå och lägga sig för att sova, när man mycket hellre skulle vilja hålla sig vaken hela natten och läsa. Och jag älskar den känslan... Äntligen!!! Nu har jag läst ut två böcker på tre dagar och känner att jag verkligen är på banan igen. Nu gäller det bara att bestämma sig för om man ska fortsätta på Sookie Stackhouse-serien eftersom den verkligen håller igång mitt läsande, och dels för att den är så bra. eller om jag ska ta och beta av de där recensionsexemplaren lite. Jag vet ju vilket jag borde göra. Men ikväll måste jag som sagt gå och lägga mig om jag ska orka upp klockan fem i morgon bitti...

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när läsflytet är tillbaka! Lustläs lite till, rec.exen kan vänta ett par eller så. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tänker nog också så. Jag kommer förmodligen att hinna med massor ändå nu när jag har kommit igång. Snart är man ju ledig också och då lär man hinna läsa massor.

      Radera