2016-01-03

Läsplaner för Januari

When nanites rebuilt worlds, they changed some things, and placed settlements in unusual places.:

Det har de senaste dagarna varit så många inlägg som varit "tvugna" att skrivas och många bloggtankar som farit runt i huvudet så jag är säker på att jag har glömt något. Men nu kommer i alla fall mina läsplaner för månaden. Januari månad kommer för mig att handla väldigt mycket om lustläsning, men gärna ett och annat recensionsexemplar. Under slutet av månaden gäller det också att ladda letton full för då ska det flygas flygplan och åkas båt och då räknar jag med att hinna läsa lite grann.

Här kommer böckerna jag har tänkt mig läsa under januari månad.

  • Den nionde graven av Stefan Ahnhem
  • Deadlocked av Charlaine Harris
  • Dead ever after av Charlanie Harris
  • Askfödd av Sabaa Tahir
  • Takedown twenty av Janet Evanovich
  • The Bronze Horseman av Paullina Simons
  • Arvet efter dig av Jojo Moyes
  • Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr
  • Crown of midnight av Sarah J Maas
  • Scarlet av Marissa Meyer
  • Grave Mercy av Robin LaFevers
  • Ruin and Rising av Leigh Bardugo
246590381238126915985348
27684407179084626323104272778102544787617167166Scarlet (The Lunar Chronicles, #2)956554814061957

Det blev några fler en tio titlar för en gång skull men det beror på att jag som sagt räknar med ganska så mycket lästid både nu i början av månaden och i slutet. Men om jag hinner läsa alla böckerna återstår som vanligt att se.





4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja och förmodligen kommer jag läsa en 3-4 stycken och sen hitta annat i bokhyllan eller på letton. Skulle inte förvåna mig det minsta.

      Radera
  2. Ljuset vi inte ser ska jag läsa också men det får bli i februari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner att jag måste försöka hinna läsa den snart. Jag ser så otroligt mycket fram emot den.

      Radera