2016-02-14

Och vinnarna är...

Så nu har tiden kommit för att presentera vinnarna av Älskaren från huvudkontoret. Ni är några stycken som har varit med och tävlat och jag har fått många trevliga deckartips. Nu är det ju så att jag inte är självisk av mig så därför tänkte jag dela med mig av tipsen till er.

  • Vackra lögner av Lisa Unger
  • Den röda damcykeln av Mats Ahlsted
  • Märkta för livet av Emelie Schepp
  • Lotus Blues och Mios Blues av Kristina Ohlsson
  • Järnblod av Liza Marklund
  • Allför nära Henriette Gyland
  • Avdelning 73 av Sofie Sarenbrandt
  • I blindo av Faye Kellerman
  • Böckerna av Roslund & Hellström
Många tips att skriva upp med andra ord. Några få har jag läst men många att upptäcka.

Men så till varför ni klickade in er på det här inlägget - vinnarna. Och de som har vunnit är

Camilla på Mitt bokintresse

&

Sara på Read and Repeat

Stort grattis till er. För att ni nu ska få hem era böcker vill jag att ni mailar mig era adresser (min mejladress finns i vänstra kolumnen). Sen hoppas jag att ni gillar boken för det gjorde i alla fall jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar