2016-08-10

Ravenclaw

Igår kväll var jag lite sådär småslö så jag orkade inte riktigt med att läsa. Istället satt jag mest och småsurfade på datorn, tittade lite på youtube och så vidare. Sen fick jag helt plötsligt för mig att jag skulle sortera mig till ett elevhem via Pottermore. När jag har gjort sådana test tidigare har jag blivit Gryffindor men igår (kanske inte till så stor förvåning egentligen) så blev jag Ravenclaw. Det är nog ett hus som passar mig ganska så bra. Lite sådär lagom excentrisk och ganska så bra läshuvud. Sen har jag i och för sig en del egenskaper som skulle passa i Gryffindor också, jag fegar till exempel väldigt sällan ur när det gäller något, men är lite för bekväm för att verkligen söka de där äventyren för det mesta. Nej Ravenclaw blir nog väldigt bra...

4 kommentarer:

  1. En annan stolt Ravenclaw här! Jag har nog alltid tänkt att jag är Ravenclaw, blir ibland Hufflepuff i test, men Ravenclaw <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag känner mig mer som en Revenclaw så jag är nöjd med resultatet.

      Radera