2016-08-26

Sommar fortfarande

Något av det allra bästa som jag vet med sommaren är de varma kvällarna och nätterna som är gjorda för att sitta ute och samtala, spela spel eller för den delen läsa. Jag tycker dock inte att det har funnits överdrivet många av den varan just i sommar. Men idag ska jag inte klaga. Klockan är snart 22.00 på kvällen den 26 augusti och vi har 19 grader varmt ute och alldeles underbart. På dagarna tycker jag att det är för varmt och skulle gärna se lite kall, krispig höst (på grund av på tok för många graviditetskilon och vätska i kroppen) men nu när jag sitter med ytterdörren öppen i bara linne och läser och bara njuter, ja då är jag ganska så glad för att vi fortfarande har sommar. Och det får gärna vara sådant här väder i morgon också för då ska det ätas kräftor, vilket är bland det godaste jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar