2016-09-28

Vad hände?

Igår slutade jag nästan tidigt. För halv fyra är nästan tidigt för mig och tanken sådär i förhand var att jag skulle hem, slänga upp trötta fötter och sen ägna en helkväll åt läsningen. Blir något, någon gång som man planerar. Sällan i mitt liv. För det dök ju upp en massa måsten så klart, och så fastnade jag lite framför bloggen och när klockan närmade sig åtta på kvällen hade jag ännu inte tagit mig in till min läsfåtölj. Vad hände där egentligen? Jag kan inte ens säga att jag var speciellt sugen på att läsa när det väl kom till kritan. Så istället ägnade jag min tid åt så trevliga grejer som att göra en bokbeställning modell större. Tyvärr var bara en endaste titel till mig, resten ska bli julklappar och doppresenter.
Tillslut blev det ljudbok tillsammans med meningslösa, tidsdödande datorspel - typ snake som jag inte spelat sedan högstadiet. Helt ärligt så var det också ganska så skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar