2016-10-09

Kan man få för många bokmärken?

Jag har hittat en etsy-store som heter Otter Nonsense Designes där det säljs väldigt fina bokmärken. Jag skulle lätt kunna köpa på mig en hel hög. Frågan är bara om det är just det jag behöver spendera mina pengar på just precis nu.

Här är i alla fall några av mina favoriter:

Friends Bookmark - Quote - Chandler Bing - I'm Not So Good With Advice. Can I Interest You In A Sarcastic Comment?
Friends Bookmark - Quote - Ross Geller - We Were On A Break - WatercolorHarry Potter Bookmark - Quote - Until the Very End - Watercolor - StagS.P.E.W Bookmark - Harry Potter - House Elf - Society for the Promotion of Elvish WelfareHermione Granger Bookmark - Quote - Watercolor - Harry Potter - Hogwarts A History

2 kommentarer:

  1. Until the very end var superfin!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag också, men bäst tycker jag ändå om de med citaten från Vänner. Det är och kommer alltid att vara min absoluta favoritserie. Kanske inte så bokliga men underbara ändå.

    SvaraRadera