2016-12-02

Nytt i hyllan: November

Som jag skrev i min sammanfattning så har det trillat in en del böcker under november månad - och enbart i form av recensionsex vilket jag som vanligt är väldigt tacksam för. Några av dem har jag hunnit läsa, andra inte men snar så....

Dessa är böckerna och de förlag som skall tackas är Opal, Albert Bonniers, Bookmark, B Wahlström, Bokfabriken, Modernista och Idus förlag. Slutligen också ett tack till Anne-Marie Schjetlein som skickade sin första bok till mig efter att jag läst och recenserat Döden den bitterbleka förra månaden.

Bildresultat för korpgudinnanAdvokatenBildresultat för korpgudinnanBildresultat för fångad meredith wildBildresultat för vi är enBildresultat för de bortglömda david baldacciBildresultat för uppstigningens brunnMistborn bok II: Uppstigningens brunn del 2KurirenNils och den blinkande stjärnanDöden kvittar det lika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar