2017-06-17

Bokbloggsjerka 16-19 juni

Det känns som om det är länge sedan jag svarade på en jerka hos Annika, så nu får det vara dags.

Bildresultat för claire randallOm du skulle kunna byta plats med en karaktär i en TV-serie/film vem skulle du välja och varför? (OBS: Tänk inte för länge utan skriv den första som du kommer att tänka på.)

Mitt svar blir rakt upp och ner Claire Randall i serien Outlander. Nu är i och för sig detta även en bokserie men här fungerar båda för mig. Claire väljer jag helt enkelt för att jag gillar henne skarpt, jag vill också kunna resa i tiden och hon är gift med Jamie Fraser. Vad mer kan behövas...


8 kommentarer:

  1. Jag hade inte klarat av att vara borta från Jamie lika länge som Claire fick vara, men jag förstår ditt val ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det hade inte jag heller. Och det var lite jobbigt att läsa om.

      Radera
  2. Ah, hur kunde jag INTE tänka på henne. Jag lyssnar ju på henne varje dag nu. Hmpf.

    SvaraRadera
  3. spännande. känner till serien, men har inte sett den. just nu har jag tillfälligtvis möjlighet att göra det. ska kolla upp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut att du ska försöka göra.

      Radera