2017-07-27

Bibliotekshaul

Jag skrev ju igår att jag skulle försöka ta mig till biblioteket då jag ville ha något annat att läsa. Det visade sig att jag hade tittat fel på tiderna och därför var vår lilla filial stängd. Så istället fick jag helt enkelt smita inom stadsbiblioteket idag när jag var inne i stan och klippte mig. Och givetvis kom jag hem med några böcker.

Vindens skugga18705632338566212546077825207738

Bodil Malmstens lilla diktsamling har jag redan hunnit läsa, men kommer förmodligen läsa en gång till innan den ska lämnas tillbaka. Annars så ska jag ta och börja med Vända hem då det bara var en veckas lån på den. De övriga tar jag allt eftersom hoppas jag.

4 kommentarer:

  1. Lite nyfiken på Vända hem så jag ser fram emot att läsa vad du tycker om den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit så nyfiken på den så blev väldigt lycklig när jag hittade den på biblioteket. 90 sidor in så tycker jag om den.

      Radera
  2. Vindens skugga är jättebra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag på känn att jag också kommer tycka. Den blir nog näst ut, efter Vända hem som ju måste lämnas tillbaka så snart.

      Radera