2017-07-14

Om mitt bloggande för tillfället

Black Widow                                                                                                                                                                                 More

Oj, vad bloggen har blivit lidande på sista tiden. Inte så att det inte kommer inlägg. Snarare är det som produceras här enligt min egen mening ganska så oinspirerande. Jag måste helt enkelt se till att börja skriva lite mer varierande inlägg och jag måste absolut komma igång och skriva recensioner. Jag har en lång lista med böcker som måste recenseras. Lite taggar, och lite bildmagi hade inte heller varit helt fel att komma igång med heller. Och Barnbokstorsdag som jag hade bestämt mig för att ha. Jag får nog helt enkelt minska lite på mitt läsande och koncentrera mig på att blogga istället.

Så vad vill ni helst se här på bloggen om jag nu ska försöka lägga lite fokus på den igen? Tar tacksamt emot tips och idéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar