2017-07-07

Uppdatering läs-a-lot sommar 2017: Dag 3


Dag tre i denna läs-a-lot är nu avklarad och det går fortsatt bra med läsningen. Det känns verkligen som jag utnyttjar tiden i läsningens favör. Huset däremot kanske har blivit lite eftersatt de senaste dagarna. Idag måste jag verkligen försöka ta fram dammsugaren.
Fem böcker är nu utlästa och under dagen tror jag nästan att jag ska hinna med två till. Men det är kanske önsketänkande. Vi får väl helt enkelt se.
Uppdaterin
Dag 1: 515 sidor
Dag 2: 352 sidor
Dag 3: 394 sidor
Sammanlagt: 1261 sidor

Avslutade böcker:

Bildresultat för mord i mesopotamienBildresultat för sorgen bär fjäderdräktBildresultat för dolda djupBildresultat för den allvarsamma leken bokBildresultat för minnet av vatten

Påbörjade böcker:

Bildresultat för frågor jag fått om förintelsenBildresultat för dimma över darjeeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar